Tuesday, October 22, 2013

Jiddhan - Rawatan Alternatif Buah Pinggang Paling Advance

BORANG PESANAN

HARGA: 
Jiddhan RM185 sekotak (30sachet x 15gm)

Promo pack RM35 (5sachet x 15gm)

Kos poslaju: RM5 (semenanjung) RM9 (sabah/sarawak)



JIDDHAN adalah produk makanan yang menguatkan tubuh manusia dengan nutrisi yang penting yang dapat memerangi berbagai penyakit dan makanan tambahan yang amat penting untuk badan dan juga sebagai makanan penting bagi bakteria baik dalam tubuh untuk menghadapi serangan bakteri yang berbahaya bagi tubuh. JIDDHAN adalah makanan prebiotik dan merupakan makanan tambahan yang penting untuk sistem tubuh badan manusia.






Allah swt berfirman:

Dan Kami menaung kamu dengan awan, dan Kami menurunkan kepadamu manna dan salwa. Makanlah (makanan) yang baik-baik dari rezeki yang telah Kami berikan kepadamu. Mereka tidak menzalimi Kami, tetapi justeru merekalah yang menzalimi diri sendiri. (QS.Albaqarah .57) dan (Surah al-A'raf:160) dan (Surah Thaha:80)

Khasiat:
Mencegah dan merawat sakit buah pinggang, kanser, diabetes, masalah prostat, darah tinggi. dan lain-lain.

Bahan-bahan:
Manna (Gum Arabic Acacia), Manggis (Gracinia mangostana), Madu, Roselle (Hibiscus sabdariffa), Buah Tunjuk Langit (Swietenia macrophylla), Mahkota dewa (Phaleria macrocarpa), Habbatussauda (Nigella sativa), Kurma (Phoenix dactylifera), Biji Apricot (Apricot kernels) B17, Padi (Oryza sativa), Stevia (Stevia rebaudiana), Pisang mas (Musa acuminata) dan Serat (Psyllium)

Cara makan:
Ambil satu sudu kecil Jiddhan dicampurkan dengan air minuman atau madu pada setiap pagi dan malam sebelum makan.

2 comments:

  1. zaidi tanya ni menda apa pulak ni???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jiddhan ni produk makanan tambahan, makanan prebiotik, InsyaAllah berkesan untuk mengatasi masalah alergik, darah tinggi, jantung, buasir, kanser, diabetes, migrain dll.

      jiddhan mengadungi khasiat manna, delima, habbatusauda, rozel, madu, manggis, buah tunjuk langit, buah mahkota dewa & biji aprikot.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...