Thursday, October 13, 2016

6 MASALAH LAZIM IBU HAMIL Vs JALAN PENYELESAIAN



6 MASALAH LAZIM IBU HAMIL <Vs> JALAN PENYELESAIAN

1) HB RENDAH : Amalkan LAZZ Kurma Semug Malam nak tidur. dan 3-7 biji kurma diwaktu pagi ketika sarapan. Pilih pemakanan yang menambah darah spt bayam, kerang, delima, dan lain2

2) SEMBELIT/BUASIR : Amalkan LAZZ Semug Malam nak tidur.. bersama Oat atau Pisang. Nak Shake dengan pisang pun bole.. saaangat sedap. Sembelit pun Hilang.

3) HITAM DI CELAH KULIT & STRETCHMARK : Normal tu dear..sebab ibu hamil ni hormon dah berubah. tapi jangan risau, cari minyak zaitun. dan sapu di celahan kulit dan perut. sambil tu amalkan LAZZ Kerana Susu Kambing TANPA Hamis didalam diperkaya Vitamin C untuk Mencerah dan Menghaluskan kulit

4)LOYA & PEDIH ULU HATI : Bancuh LAZZ Pekat pekat. Boleh Campur ngn milo or koko or kopi. Minum masa lepas muntah untuk legakan perut.. dan hilangkan pedih ulu hati. Juga nak Bekalkan Nutrisi semula sebab banyak makanan yang dah keluar.

5)DIABETES : Ambil LAZZ ASLI (Kotak Biru) -TIADA GULA. Minum malam nak tidur 1 cawan 3 scoop, jarakkan 4 jam dengan ambilan makanan berat yang lain.

6) INGIN YANG TERBAIK BUAT BAYI: Amalkan 5 Superfood di bawah. Untuk perkembangan bayi sempurna. LAZZ diperkaya vitamin dan mineral untuk perkembangan bayi yang sihat.

TAPI... MACAMANA NAK CARI LAZZ NI ?

Tak Payah Cari.

HUBUNGI KAMi : WHATSAPP 019-568 9346

Penghantaran terus ke alamat anda dengan harga POS MURAH !!!
.
#susulazz #ibuhamil #superfood #seller #susukambing #kohalalthoyibba

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...